torsdag 9 augusti 2012

Svinhugg









































Foto: Johanna Eklöf/Formelle Design

Jag är ingen bokmal i vanliga fall men med en sommar som denna med 
mer mulet och regn än sol så kom dom dammiga böckerna fram. Denna boken 
köpte jag för tre år sedan när min lilla solstråle var nyfödd. Såg framför mig 
hur jag skulle ligga i soffan med henne sovandes på magen och jag läste 
böcker. Så blev det inte, hade varken tid eller ork till det så boken har blivit 
liggande sen dess. Men bättre sent än aldrig så kom den nu fram och fick se 
dagsljus och en semester senare så är varje sida i den läst. Med en bra 
blandning av spänning och humor så måste jag verkligen rekommendera 
Svinhugg. Eftersom det inte är någon nyhet inom bokvärlden så insåg jag 
att Marianne Cedervall kommit med två efterföljare med, så nu blir det till 
att beställa efter de.

Do not read much books but with a summer that content more rain than sun, 
I took out an old book and started reading. With a good mixture of excitement 
and humor, I would certainly recommend Svinhugg. Now discovered that 
Marianne Cederwall come up with two followers on this book, so I will 
probably buy them.

//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar