onsdag 13 juni 2012

Fyndläge










































Foto: Johanna Eklöf/Formelle Design

Sommarrean härjar för fullt och man kan verkligen fynda om man
har tur. Jag beställde lite härifrån och idag kom paketet. Det var två
sommarklänningar och ett prickigt linne till minsta stjärnan i familjen
och så en sommarväska som jag önskat mig flera somrar men aldrig
hittat den rätta. Nu gjorde jag en chansning och, tro det eller ej,
den var faktiskt snyggare än jag vågat hoppas på, ibland har man tur.
Så sommaren kom igen, vi är redo!!

Now it's summer sale in most stores, I ordered some from this webshop and 
today I received the package. There were two summer dresses and a polka-dot 
tank top to the smallest star in the family. And I got myself a new summer bag. 
Now we are ready for summer!

//Johanna

2 kommentarer: