torsdag 28 juni 2012

Dagens köptips





























Foto: clas ohlson

Idag var jag inne på clas ohlson och skulle köpa gardinstång.
Tyvärr hade dom inte den jag ville ha men istället spanade jag
in dom snygga retro radioapparaterna. Till min stora förvåning
hittade jag en i limited edition med mönster av Ylva Skarp.
Svart vit, grafisk och snygg. Den på undre bilden skulle
passa perfekt i lilla prinsessans rum, får se om jag slår till. 
Billiga var dom i alla fall. Det får bli dagens köptips. 


Today I found some neat retro radio and one of them, in limited 
edition, had patterns of Ylva Skarp (top photo). Black, white, 
graphic and stylish. 
The radio on the lower picture would fit perfectly in our little 
princess room but I have not decided if I should buy one. They 
were cheap and good looking and you can find them here.
It may be today's tips to buy.


//Johanna

1 kommentar:

  1. Jag vet!!! Och jag är så galet ledsen för att jag verkligen inte behöver en sån radio någonstans....eller det kanske jag gör när jag tänker efter. Mitt arbetsrum ska ju uppdateras till hösten. Där kanske....
    De är urfina!

    Kramar Kicki

    SvaraRadera