fredag 9 mars 2012

Knoppande kvistar











































Foto: Johanna Eklöf/Formelle Design

Man kan aldrig få för mycket vårkänsla och jag skaffade mig lite
när jag var på Blomsterlandet och köpte mig ett knippe med
Körsbärskvistar. Fräscha och våriga står dom där i hallen och jag
väntar ivrigt på att den första vita blomman ska slå ut. Var rätt
många kvistar i knippet så dom minsta flyttade in i en mindre
vas som förgyller en annan del av huset, så lyxigt!

In anticipation of the spring, I got me a bunch of Cherry branches. Now
they stand in the hall and look so nice and I wait eagerly for the first white
flower to bloom. It was pretty many branches of the bundle so the smallest
moved into a smaller vase, so luxurious!


//Johanna

6 kommentarer:

  1. Ja, sååå lyxigt! Bland de vackrare kvistarna att ta in, helt klart :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Så enkelt, så vackert och superfina bilder! :) Kram/Nellie

    SvaraRadera
  3. SÅÅÅ fina bilder:) Jag gillar verkligen den här bloggen..så mycket bra inspiration. Jag önskar dig en kanonhelg med hopp om vårsol:)

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvaraRadera
  4. Ett säkert vårtecken är vackra kvistar. Så fint det ser ut.

    SvaraRadera
  5. Ooo så fint! Läckert med tapeten i bakgrunden till de gröna knopparna. Jag njuter också av körsbärskvistar här hemma. Kan ju inte låta bli dessa vackra. Ha en fin kväll! Kram Linda

    SvaraRadera