onsdag 22 februari 2012

Black beauty












































Foto: Johanna Eklöf/Formelle Design

Snygga pennor finns det gott om men oftast kostar dom en slant.
Fick tips av min vän att Ikea hade snygga svarta blyertspennor
billigt så jag köpte mig ett gäng. Det är inte bara den svarta
färgen som är snygg på dessa utan även den trekantiga formen.
Helt klart ett hett köptips!

There are many beautiful pens in the shops but they are often quite
expensive. Got a tip from my friend that Ikea had nice black pencils
cheap so I bought me a bunch. It´s not just the black color that looks
good on them but also the triangular shape. 

//Johanna

4 kommentarer:

  1. Så fina bilder! Jag har också köpt på mig ett gäng pennor från IKEA, de är ju både fina och billiga!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är de fina! Jag har också köpt ett gäng...som har försvunnit med ljusets hastighet. Så kan det gå med tre ungar som gärna skriver, tar med pennor och slarvar bort dem. Men jag kan ju alltid köpa ett gäng till :)

    SvaraRadera
  3. Roligt att se att de pryder ditt hem :) Och tack för länkningen samt för i går, det var supermysigt att vi alla äntligen kunde ses. Kram!

    SvaraRadera