fredag 27 januari 2012

Delightful lamps








































Foto: Pressbilder från Delightfull

Gillar du 50-, 60- och 70-talet ska du kolla in dessa lampor från
Delightfull. Med inspiration från den tiden har de tagit fram moderna
och stilfulla lampor. Kräver sin plats och inredning för att komma
till sin rätt men en mycket fin detalj i rummet. Kolla in deras
hemsida www.delightfull.eu för att se mer och få inspiration.

If you like the 50's, 60's and 70's you should definitely check out these 
lights from Delightfull. Inspired by that time they have developed modern
and stylish lamps. Requires its location and decor but will be a very 
fine detail in the room. Visit their website www.delightfull.eu to see more
and get inspiration.

//Johanna

6 kommentarer:

  1. Jag tackar och bockar, ska genast kolla in länken! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Supersnygga lampor!!! Bra tips. Önskar er en riktigt skön helg. Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra lampor. Men dom behöver hänga i sin rätta miljö.

    Kram
    Anita

    SvaraRadera
  4. Vilka läckerbitar!
    Önskar er en trevlig helg
    /Helena

    SvaraRadera
  5. Jag fastnade verkligen för tavelväggen, så himla fina bilder!

    SvaraRadera
  6. Nja, lite riktigt min stil. Tycker det är svårt med lampor i allmänhet. Lampan på bild 3 skulle jag kunna tänka mig. :) Kram /Nellie

    SvaraRadera